Love...

I love fashion. Ha Te is akkor itt a helyed. Divat, smink, szépségápolás.
Ha van kérdésed, javaslatod nyugodtan írj: myfashionblog (kukac)gmail.com
Ha van kedved kommentelj!
Üdvözlet minden Divatrajongónak!

Költözés!

FACEBOOK

Címkék

2009 (19) 2010 (9) 80 as évek (1) agyness deyn (2) alapozó (1) anja rubik (2) annalynne mccord (1) arany (2) ashley (1) autó (1) barbie (1) beyonce (1) blog (4) bokacsizma (1) bőrdzseki (1) boyfriend jeans (1) britney (3) bronzosító (1) burberry (1) chanel (1) christina aguilera (3) címlap (1) cipő (3) clinique (1) coco rocha (1) critics choice awards (1) dame edna (1) denise richards (1) diszkó (1) divat (88) ecset (1) ed hardy (1) ékszer (5) elle (1) én (1) escada (1) essence (2) fehér (1) fekete (1) foto (2) fülbevaló (2) glamour (1) golden globe awards (2) gossip girl (1) gucci (2) h&m (2) haj (7) harisnya (5) harpers bazaar (4) háttérkép (1) heidi klum (1) hellókarácsony (4) hello kitty (1) hermes (1) hilary duff (2) hollywood (2) hot not (3) interjú (1) játék (1) john galliano (1) jó és rossz (1) kabát (2) kalap (2) karkötő (2) kate bosworth (1) kate moss (2) kék (1) kendő (3) képek (2) kiegészítők (5) könyv (1) körmök (1) krém (2) lady gaga (2) lancome (1) lauren conrad (4) legging (1) letöltés (1) louis vuitton (1) mac (6) mango (2) marc jacobs (1) mary kate (2) matróz stílus (1) matthew williamson (1) maxi ruhák (2) méz (1) miley cyrus (2) minták (2) miranda kerr (4) misha barton (1) modellek (9) mtv (3) napi kedvenc (4) napszemüveg (1) nicole richie (1) nyár (10) olaj (1) olsen (4) ősz (25) pakolás (1) parfüm (3) paris hilton (6) party (2) party smink (3) paul&joe (1) pink (3) pirosító (1) playboy (1) prada (1) rihanna (7) romantika (1) rózsaszín (2) ruha (1) sapka (2) sárga (3) sienna miller (1) smink (50) street style (4) style (46) sugarsweet (1) szafari (2) szempillaspirál (1) szépség (12) szett (1) sziget2008 (1) szoknya (1) szőrme (1) sztár (2) sztárok (29) szürke (4) tanya dziahileva (1) táska (5) tavasz (20) tavasz nyár (4) tél (1) thomas sabo (1) tipp (4) trend (1) ünnep (5) vanessa hudgens (2) vásárlás (5) vichy (1) victoria (4) victoria secret (2) viva (1) vogue (17) vörös szőnyeg (4) Címkefelhő

2009.04.08. 09:45 lovefashion

A szoláriumról…

Címkék: szépség

Nemrégiben már írtam egy rövidke kis írást a barnulásról, most tavasz alkalmával aktuális a téma. Jó hogyha van az embernek egy kis színe. A megfelelő szín elérése azonban sokak számára nem egyszerű. Írtam a barnítókrémek és az uv mentes barnulás nem túl sikeres eredményeiről. A végső megoldást a szolárium jelenti nekem. Szeretnék erről írni néhány gondolatot, hogyha elmegyünk mire figyeljünk. Bár sok helyen lehet olvasni róla, néhány pontban összefoglalom.
Elsőként is minden sminktől szabadítsuk meg magunkat, ne legyen rajtunk semmilyen krém, parfüm, mert a bőr különös reakciót válthat ki. Egy alapos bőrradírozás sem árt, így egyenletesen, szebben barnulhatunk. Akik kezdők, mint ahogy én is, az első két-három alkalommal 5-6 percet ajánlok. Én először 5 majd 6 és végül 7 percre voltam benn, álló gépben. Most már heti kétszer 12 percre szoktam járni, amíg el nem nyerem azt az alapszínt ami tetszik. A szemet is védeni kell a sugaraktól, mert ártalmas. Kérjünk feltétlen védőszemüveget, nem elég ha csak becsukva tartjuk. Fontos, hogy jól hidratáljuk a bőrünket, mert szárítja a szolárium. Én előtte is speciális krémmel szoktam magam bekenni, ami jobban elősegíti a barnulást, valamint hidratál. Ezt a szalonokban vagy drogériákban lehet beszerezni. A dm-ben és a Rossmannban mondjuk nem volt olyan nagy a kínálat. Egy-két fajta krémet láttam csak. A szolizás előtt nem árt érdeklődni a gépek erősségéről, mikor volt csőcsere, megkérdezni azért a személyzetet, hogy mennyi időt ajánlanak. Nem árt, ha mi magunk is tájékozódunk a bőrtípusunkról. Én nagyon sokat olvastam a témáról mielőtt elmentem, így tudtam, hogy mire számítsak. Ne legyetek kezdők türelmetlenek, ne akarjunk egyből szép aranybarna színt, sokszor én is elveszítem a türelmem és azt gondolom, hogy abbahagyom. Kell jó néhány alkalom, mire szép színe lesz az embernek (persze ez azért függ a bőrtípustól).
Ne vigyük túlzásba, hagyjunk minimum egy napot a két szoizás között, de két-három nap az ideálisabb. Ha mértékletesen, ésszel csinálja az ember akkor nem lehet gond. Jó barnulást mindenkinek, vagy így vagy úgy! :)
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lovefashion.blog.hu/api/trackback/id/tr601053304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Purell 2009.04.08. 10:21:11

Probáld ki a Clarins barnitó krémét arcra,soha többet nem mész szoliba...

tide13 · http://tide13.blog.hu/ 2009.04.08. 19:19:55

Ha van kedvetek nézzetek fel a blogomra, amit most kezdtem. Blogom témaja a pasik lettek, mert a divatról olyan magas színvonalon és érdekesen ír Strange, virgogirl (csecsebecsse.blog.hu),ill. fashion girl, hogy azt úgysem tudom überelni. :-))
Bocs az önreklámért, de kíváncsi lennék a véleményekre. :-)
tide13.blog.hu

casadera · http://netrandik.freeblog.hu/ 2009.04.09. 08:08:17

nekem a barnító krémek sosem váltak be, nem csak a színűk miatt, hanem mert egyszerűen nincsen türelmem kivárni azt az időt amíg kifejti a hatását, másrészt mert az illata mindegyiknek borzalmas!
Bár szerencsés vagyok, mert alapból nem vagyok fehér, és könnyen is barnulok...

sunbeam 2009.04.17. 19:49:58

én Dove barnítót használok és nagyon megvagyok vele elégedve. szép színű rajtam és még az illata is jó. amúgy szolizni is szerettem, csak hogy itt a nap már nem járok.

cuncus20 2009.11.28. 17:37:34

Sziasztok,hát én nem vagyok híve az önbarnítóknak...általában mindig foltos leszek tőle:(
én heti 1x inkább szolizok,és még egészséges is!ha valaki MÉRTÉKKEL szolizik és nem viszi túlzásba!próbáljátok ki télen mikor kicsit depisek vagytok, szolizás után jobb kedvetek lesz!jó a csontritkulásra is mert a d vitamin segíti a kálcium felszívódását!!Olvassatok utána!!!

Kittyke1 2009.11.30. 03:33:34

Hello mindenkinek!!!!!!!!!!
Én heti 1-2x látogatom meg a szolit max 9 percre CSokicsőbe!!! :) Elötte persze mindig használok szoli elötti krémmet mert ugye nem véletlenül vannak kitalálva!!!Segit megátolni,hogy a bőr vízmegkötöképessége csökkenjen... és a kollagén rostok ne károsodjanak! Tudtátok,hogy kevesebb olyan nőnél alakul ki mellrák aki jár szoliba a férfiaknál is jo hatással van a prosztatára!!!
Jo tudni nem :)
süti beállítások módosítása